Jag va sjukt trött igår!

Jag orkade inte blogga igår! Fyfan va trött jag va! oherre somnade hela tiden, tror aldrig att jag varit så trött som jag va igår. Men iaf, idag är de träning..såååååååhär otaggad inför de..-.-' aja de är väl bara att hålla käften o köra på..om jag ska vära ärlig så börjar jag tröttna på handbollen, vill testa på nått nytt lixom, men de är lite sent nu men asså de är at jobbigt att jag lixom aldrig är glad för att jag ska träna längre? :o Förut va jag alltid as glad när jag skulle träna men nu har jag ingen vilja eller ork kvar..nej nu ska jag inte vara mera nego idag! min helg kommer iaf att bli grym! i morgon kanske jag ska vara med kimiya efter skolan jag venne hur de blir sen på lördag till söndag ska jag sova hos moster o vi ska kolla på skräckfilm i våra underbara onepiecer :) så mysigt :) aja..

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback