Inlägget som skulle publicerats för 1 vecka sen xD

Va ju med moster igår som ni vet..och vi kollade först på innebandy, de va tullinge mot..ehm..hehe..kommer inte ihåg..xD men tullinge vann iaf. Sen efter de drog vi hem till moster bokade biljetter till "en gång i Phuket" sen så myste jag lite med zorro (min mosters katt) efter de drog vi till heron city, där åt vi på Olerys, dom har fan världens bästa mat! Efter de gick vi o köpte dricka o chips. Sen gick vi in. Filmen va bättre än vad jag hade förväntat mig om jag ska vara ärlig. Men ah. Sen när vi kom hem så va Joakim o hans kompis som jag inte kommer ihåg namnet på hemma (Joakim är min kusin) men ah. Jag o moster satte på oss våra onepiecer o började kolla på skräckfilm. Vi kollade på "the ward" om jag ska vara ärlig så trodde jag att den skulle vara läskigare, för när jag kollade på trailern dog jag typ..dem enda gångerna de va läskigt va när de hoppade fram. Aja efter de gick vi o la oss..somnade direkt men inte konstigt de..klockan va ju typ kvart över 1. Aja idag när jag kom hem från moster så fick jag kramper i magen..som vanligt..-.-' aja så de blev ingen träning för mig, åkte istället med pappa som skulle till micke som fyller 33 idag :) efter de så drog vi o kollade på sista 10 av dammatchen o efter de beccas träning..nu orkar jag inte skriva mer...godnatt❤


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback