Gästbloggar u know ;)

Hejsan Robyn's coolingar till läsare (a) Det är Felicia hääääär! :D Robyn knasiga kusin (a) Men iallafall, Robyn är lat som ett fat och orkar inte blogga, dålig hon är men älskar henne ändå :* Men iallafall, så då bloggar jag istället hihih :D Robyn har varit med Kimiya hela dagen och dom gjorde säkert nått knasigt antar jag? :o

Robyn, min älskade kusin,bästa vän, mitt allt. Jag vill att du ska veta, att vad som än händer så finns jag här och stöttar dig, det vet du. Oavsett vad så vet du vart du har mig, kommer alltid finnas vid din sida, du betyder så jääävla mycket! Är du ledsen är jag, är du glad är jag, skrattar du skrattar jag. Gör allt med dig hjärtat, du är det finaste jag vet! Och jag älskar dig så otroligt jävla mycket hjärtat! Puss på dig! :* ♥



Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback