BLOGGEN!

Jag är typ världens segaste person på att blogga eller vad säger ni?
Men aja, idag har jag inte gjort så mycke. Var och köpte nya handbollsskor för att dom andra var sönder..:/ Sen så har jag bara varit med Chriszy, har ju varit tvungen att ta de lugnt idag efter som de som hände igår..juste har inte skrivit om de..:s men så får jag väl berätta de nu då. Igår så började skoldagen som vanligt men vid kvart i 12 så fick jag värsta jävla kramperna i magen o de gjorde så ont..:/ så Lina hjälpte mig med allt så att jag skulle kuna gå en bit men sen gick de inte så jag satte mig ner på bänkarna medans hon skulle gå o kolla om skolsyster va där men hon gick ist o hämtade henne, men de gick bra de oxå. Men hon sa att jag skulle ringa mamma så jag gjorde de o sen så kom pappa o hämtade mig. så när jag kom hem kunde jag inte äta utan att de kom upp...så jag gick upp oxh la mig på sängen o somnade och sov i 2 timmar..men de blev inte bättre av de utan när jag vaknade va de värre ist. Men aja sen sov jag hos mormor o vi tog de bara lugnt, kollade på tv o så hela kvällen. aja nu känner jag att dehär inlägget blev en bok?! :o men är as nöjd med hur bloggen ser ut just nu! TACK MIN UNDERBARA KUSIN/"SYSTER" FÖR HJÄLPEN! <3
Jag och Kira, säger att hon är min kusin men hon är inte de o jag orkar inte förklara..xD

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback