~10 saker ni inte visste om mig!

~ Jag kan inte le utan att de ser fajk ut.
~ Jag har dyslexi, därför jag ofta stavar fel (för er som inte vet vad de är..så är det när man har svårare med läsning o stavning..man är som alla andra bara att man har lite svårare att stava och läser lite långsamare än alla andra, har skämts över de nu en period men har lärt mig att det inte är nått fel på att ha de, det är många som har de. Och man är inte osmartare än någon annan bara för att man har de)
~ Jag har haft ätstörningar (kunde knappt äta alls under en period)
~ Jag är allergisk mot morfin.
~ Jag är överdrivet social när jag är som piggast.
~ Jag vill flytta utomlands och skaffa en hund med namnet Kiwi när jag blir vuxen.
~ Jag får kramper i magen dagligen och är ofta nere av de.
~ Jag blir as lätt kär i folk.
~ Jag har knarkat samma låt på spotify i en vecka nu.
~ Jag ska äta nu

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback