Tjo bröder nu ska jag testa nya blogg.se

Nu finns de tydligen ett nytt blogg.se? knas men aja nu bloggar jag på de för första gången, jag ska testa om de är bra. Hoppas på de bästa. Men jag fattar ingenting av denhär skiten men jag lär mig väl med tiden I hope :) HAHAHAH fan va jag känner mig seriös just nu? jag är lixom aldrig seriös med nått? xD 
 
Men jag har varit seg på att blogga för att jag har varit med Albin o jag har inte orkar blogga, orkar inte nu heller egentligen men va tvungen att testa den nya blogg.se xD HAHAH men den ser lite ut som MYSHOWROOM´s portal xD kan ta en bild på den så att ni får se hur de ser ut när jag skriver blogginlägg :) heheh känner mig fett seriös just nu :D HAHAHAH! 
 
Aja vad gör jag just nu då? Jooo jag är med FEEEEEEEEEEEEELICIA ;D hehe asså jag har galet tråkigt o vi vakande tidigt o jag vet inte vad jag ska göra?! :o HAHAHA! JAG VILL HA CHOKLAD! men asså jag förstår inte jag har fått ett beroende efter choklad? när jag inte hade de så saknar jag de, låter som att de är albin jag snackar om men de är inte så. (okej när jag inte är med honom saknar jag honom men att sakna choklad o att sakna sin pojkvän är två helt olika saker, eller asså man saknar dem på olika sätt) 
 
HAHAHAHAHA okej vi får väl se hur dehär blev då! 

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback