Svar på frågestunden och nu drar jag till albi

Silvia - "Vad gillar du mest att göra?
Svar; Jag gillar att vara med kompisar och min pojkvän :)
 
Maja Kron - "Varför började du blogga och vad får dig att fortsätta? 
Drömyrke och varför? 
Drömresemål och varför? 
Favourit djur?"
Svar; Jag började blogga för att typ alla andra hade en blogg så då ville jag testa de jag oxå, om jag ska vara ärlig så vet jag inte för tycker egentligen inte att de är kul att blogga, okej de kan vara kul ibland men jag bloggar mest ör tidsfördriv :) 
Mitt dömyrke...hmmm...Jag har inget drömyrke jag vet inte vad jag vill bli :$ Mitt drömreseml, jag vill åka till USA på en shopping resa innan jag dör så de är väl min drömresa :) Mitt favourit djur är väl katt eller hund XD 
 
Samira - "Vart får du din blogginsperation?
Vad är de pinsamaste du vet?
Vad är de roligaste du vet?"
Svar; Jag vet inte jag gör något under dagen o sen så tänker jag att jag måste blogga om de och då gör jag de, så jag får inte insperation av någon annan :) De pinsamaste jag vet är väl när min mamma ska skämma ut sig när de är kompisar här xD de roligaste jag vet...hmmm...de går inte att välja de finns så mycke roliga grejer att göra :) 
 
Matilda - "Vad gör du helst en fredagkväll?"
Svar; Är med pojkvännen :) men om jag inte är de så vill jag vara med kompisar o så, jag gillar inte att vara ensm :) 
 
Karolin - "Händer något roligt för dig i sommar?"
Svar; Jadå, ska till paris 5 dagar men annars är de inget mer planerat än :) 
_____________________________________________________________________________
 
 
Idag drar jag till albin så jag vet inte hur de blir med bloggandet när jag är där, men kan väl försöka blogga lite :)  hihi annars så kanske jag uppdatarar min instagram o då kan ni följa mig där :) heter; typrobyn på instagram :) Men aja nu ska jag dra hejdå! <3
 

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback