Hur ska du fira midsommar?

Hur ska ni få som läser min blogg fira midsommar?
 
Själv ska jag vara med Albin o hans familj o mormor osv osv. De ska bli as mysigt men jag vet inte vad jag ska ha på mig för mitt knä ser ut såhär: 
De ser värre ut i verkligheter..o då kan jag ju lixom inte ha shorts eller klänning på mig?! :o 
Kanske har uppvikta jeans o en lite finare tröja till de? eller vafan ska jag ha på mig?! :o omg panik!!!!!!!!!!! men får kolla upp de till ikväll! o sen hur ska jag se ut i håret? ska de vara uppsatt? plattat? flättat? omg! panik!!!!!!!!!!!!!! vafan ska jag göra? KAOS! 
 
Aja hittar väl nått, de kanske blir shorts eller nått iaf så får jag väl förklara varför de ser ut som jag har blivit misshandlad på benen o lite sånt men aja vi får se ;) kanske gör nått blogginlägg i morgon men jag vet inte, hehe. 

Kommentarer

Cecilia

Svar: Tack så mycket!:) Ska nog bara vara hemma på midsommar:)
Ajdå, ser inte kul ut. Du får ha det så bra!:)

21:31:38 / 2012-06-21 - http://cecilialundkvist.blogg.se/

I am Baam ♡ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Aj aj aj din stackare! Du skulle ju ha haft nått ballt plåster att
sätta över. Typ Hello Kitty eller såna coola från Lagerhaus.

01:53:32 / 2012-06-22 - http://iambaam.blogg.se



Name Mail Blog

Trackback