Fuck this shit!

Asså ärligt..fuck this! fyfan va trött jag är på tumba..de är så jävla tråkigt o alla här är lata (säger inte att jag inte är lat, för jag är oxå de) bara för att de regnar lite ute ska man sitta inne o va depp..faaaaaaaaan! Jag har så jävla tråkigt men jag vet inte vad jag ska göra? för de finns fan inget att göra! FUCK THIS SHIT! ska fan flytta in i stan där de är lite mer liv när jag har gått klart skolan o är mogen för de. För helt seriöst tumba är nog sverges dödaste ställe? alla som åker igenom här måste tänka att de är synd om barnen/ungdomarn. För helt ärligt de finns inget att göra för oss..?
Okej nu har jag slutat dampa här kommer ett riktigt inlägg.
Heeeeej bloggen, har precis ätit. Jag har as tråkigt som ni kanske precis såg. jag vet inte vad jag ska blogga om men jag har så jävla tråkigt hemma..gillar inte att vara hemma de är så jävla tråkigt att vara när man inte har någon att vara med. o jag saknar albin galet mycke.
ARKIVBILD!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback