Tjjjjooooo

Nu är jag hemma :) va fett chill dag i skolan idag. Vi hade först so o då skulle vi vara "arbestsgivare" o fördella löner, haha fick veta av min so lärare att jag skulle vara en perfekt arbetsgivare o att jag har rätt tänk. sen så hade jag Engelska o de gick väl bra. Fick veta min betyd hehe jag fick AAAAAAAAA++++++ haha eller? nää men jag tänker inte säga vad jag fick. sen efter de va de fysik/teknik o de va inte så kul..men aja allt i livet kan inte vara roligt. Efter de va de lunch (julbord) de va kaoz i matsalen. aja käkade en massa pepparkakor. sen hade vi språk o jag matilda o oliver satt o kollade nyheter o sen så satt vi o snackade om vi hade drukit alkohol eller rökt :P haha, eter de va de matte..gjorde typ klart 3 matteläxor som jag hade glömt göra i början av terminen som nu är klara. sen va hanna sjuk som vanligt så vi fick gå hem :)
Ikväll är de träning najs najs fast nej men iaf de ska inte vara så jobbig träning idag.
Men vi hörs senare puss<3
MINNEN! SAKNAR SOMMARE 2011 SJUKT MYCKE! <3

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback