NY START!

Nu börjar jag om! blogg.se here I am! kommer ha kvar min myshowroom blogg ;p men de kommer inte bli någon bloggning där efter som att jag ska ha denhär bloggen.
Designen blev väl helt okej..har gjort bättre om man säger så. Kommer säkert blogga mycke mera på denhär nya bloggen efter som att blogg.se inte är så segt som myshowroom. Hehe.

Vad har jag gjort idag då?
Idag har jag förts varit i skolan. Första lektionen va matte de gick väl bra. Andra lektionen va språk, Fia hade fixat fika till oss efter som att de va sista gången på super G dehär året, haha hon är så gullig hon. Men vi satt o pratade om förlossnigar och oskydat sex..japp de är sånt man pratar med sina lärare om...eller? haha nej skulle inte tro de..men de va mysigt iaf. Sen så va de matte igen..-.-' o efter de va det lunch. Efter lunchen hade vi...MATTE IGEN?!?!?!?!?! aja de va väl bara att gilla läget. Men aja sen efter så slutade vi men killarna hade match så vi gick o kollade på den. Dom förlorade med 21-34 (kanske kommer inte riktigt ihåg). Aja efter de drog jag hem. Va hemma i 10 minuter sen springa upp till bussen o dra ner till centrum o träffa Felicia. Vi gjorde inte så mycke. Va i centrum o i idro sen skulle hon äta så då satt jag på hennes rum o gjorde inte så mycke..men efter de drog vi hem till mig o jag käkade (pannkakor :D ) sen drog pappa o ralle på fotbolls avslutning :P o jag, Felicia och Becca satt o käkade en stor fett lussebulle. Sen satt vi lite vid datorn o sen så skulle hon hem..sen har jag inte gjort så mycke mer idag.


Aja nu ska jag inte tråka ut er med mera text utan jag lägger in en bild eller två som ni kan kolla på :)
Jag o Felicia när vi flumade för ett tag sen.
Jag och lillebror.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback