FÖRSTÖRD.

Har varit vaken i snart två dygn. Hur fan ska dehär sluta..? :o
Igår så va jag först i skolan sen så fick vi betygen o grejer o efter de så..hade jag möte med lärarna..de gick väl bra. Efter mötet drog jag direkt till centrum o shoppade en masssa julklappar med Julia. hehe, sen så ringde jag felicia o bad henne komma så då kom hon o sen drog jag, Julia, Felicia och Tova hem t mig. Vi hade fett kul..inget jag vill ta upp för att vi va lite små skumma. men sen drog julia hem. Tova tog bilderna med Chriszy o felicia sen drog tova oxå hem. O Felicia sov hos mig o de va kaoz inatt, inget jag vill snacka om. Sen har jag sovit i typ 2-3 timmar. Så jag är helt förstörd. Hehe. idag har vi haft snöbollskrig. sen så har vi varit o köpt lite mera energidrika o Chips så att vi klarar oss en natt till.
EN FET LÄNK TILL FELICIAS BLOGG! ESPELUNDHS.BLOGG.SE
Såhär ser vi ut..sexiga right? eller inte?

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback